2. 2. 2008

Milujem tanec...

Milujem tanec a hudbu. Ak sa ešte raz narodím, potom určite chcem byť tanečnica. Je príjemné zavrieť oči a nechať sa unášať na krídlach tónov...
Tancujem, keď som smutná, tancujem keď som veselá, alebo len tak, pri obľúbenej piesni v rádiu. Myslím si, že tanec oslobodzuje dušu...
Minulý týžden som videla vystúpenie tanečnej skupiny Merlin, ktoré ma vážne chytilo za srdce. Skupinka príjemných mladých ľudí predviedla nádherné vystúpenie, plné emocií a úžasných zážitkov. A záverečné "standing ovations" hovorili za všetko. A ja sa chcem s vami podeliť o tú skvelú atmosféru aspoň prostredníctvom mojich fotografií...

P.S. Tancujte, tanec oslobodzuje dušu...pekný deň :o)










1 komentár:

Janka povedal(a)...

Ak by som mala použiť citát na komentár tvojho blogu, asi by som sa stotožnila so slovami Petra Ďurkovského: ....a to je nádherné...