16. 10. 2009

Glaze Dreams

Zima sa tento rok neuveriteľnou rýchlosťou dovalila a nedala nám vôbec žiadnu šancu. Ja zimu veľmi nemusím, ale svetielka v očkách môjho Kubka mi dali aspoň malé zadosťučinenie. No a keďže vonku zúrila pravá zimná fujavica, ja som sa mohla doma v teplúčku vyšantiť s novým nádherným kitom od PST Design. Volá sa Glaze Dreams, obsahuje 16 papierov v krásnych mrazivých farbičkách, 94 elementov, WA a 3 masky.
Kúpiť si ho môžete na PBP- TU alebo na českom MMB- TU.
Ak aj u vás zúri už pravá biela zima, tak neváhajte, kit je určený práve Vám :)
A tu je už náhľad :



a moje prvé ločko

1 komentár:

ZDENO povedal(a)...

pekne. a paci sa mi aj to druhe. a paci sa mi ponozka :P . paci sa mi fotosa. paci sa mi papier. a este sa mi paci to, co vidim v zrkadle, ked do neho kuknem. a tak no.